Konkurs graficzny
dla młodych twórców
Chcemy, by o ważnych sprawach dla swojego pokolenia mówili młodzi.
Dlatego zapraszamy wszystkich młodych artystów do udziału w konkursie graficznym, który ma na celu podniesienie świadomości dzieci i młodzieży na temat hejtu.
Z hejtem na co dzień spotyka się wielu uczniów. Chcemy, abyście to Wy, młodzi twórcy, pomogli nam w walce z nim.
Dlaczego warto wziąć udział?
-
To niepowtarzalna szansa, by poprzez Waszą sztukę przemówić do rówieśników! Zwycięski plakat zostanie wybrany do kampanii społecznej i pojawi się w szkołach w każdej szkole, które będzie chciała pokazać swoje zaangażowanie w walkę z hejtem.
-
Dla zwycięzcy oraz wyróżnionych prac przewidywane są również nagrody pieniężne - więcej o nich w zakładce NAGRODY.
-
Konkurs skierowany jest do młodych twórców zajmujących się grafiką i rysunkiem w wieku 18-26 lat.
Uczestnicy
-
Uczestnikiem konkursu może być każda osoba w wieku 18-26 lat mieszkająca na terenie RP.
-
Uczestnicy mogą, lecz nie muszą być uczniami/studentami uczelni artystycznych.
-
Uczestnicy muszą dysponować umiejętnościami pozwalającymi im na samodzielne stworzenie plakatu w programie graficznym i przygotowaniem go według wytycznych zawartych w Regulaminie konkursu.
-
Warunkiem zgłoszenia pracy jest wypełnienie formularza znajdującego się na stronie oraz przesłanie pracy.
Nagrody
-
Za pierwsze miejsce nagroda
5000 zł brutto -
3 wyróżnienia, każde z nagrodą
3 x 1000 zł brutto
Wszystkie prace biorące udział w Konkursie mogą być również
rekomendowane do wzięcia udziału w wystawie.
Harmonogram
-
Etap 1
Stwórz niepowtarzalny plakat zawierający hasło „Szkoda życia na hejt” i zarejestruj swoją pracę na stronie konkursowej.
Zgłoszenia konkursowe. 20.08 - 30.09.2024
do godz. 23:59 -
Etap 2
Tutaj działamy my. Jury oceni wszystkie prace i wyłoni najlepsze z nich.
Weryfikacja i ocena prac. 01.10 - 15.10.2024 Spotkanie Jury konkursu. 16.10 - 30.10.2024 -
Etap 3
Sprawdź naszą stronę i media społecznościowe - na nich zostaną ogłoszone wyniki.
Ogłoszenie wyników Konkursu. 31.10.2024
Jury
-
Małgorzata Konieczna
Artystka, autorka popularnego konta „Wycinki w termosie”, które w mediach społecznościowych obserwuje ponad 100 tys. osób. Autorka popularnych w mediach społecznościowych minimalistycznych kolaży słownych z wycinków prasowych publikowanych pod nazwą „Wycinki w termosie”. Wieloletnia współpracowniczka kwartalnika „Przekrój”, współpracuje z magazynem Newsweek Psychologia, Teatrem 6. Piętro i miesięcznikiem Zwierciadło.
-
Tommy Pieńczak
Artysta, ilustrator i art director z wieloletnim doświadczeniem. Jego doświadczenie to kilkanaście lat pracy jak Art Director, Illustrator, Przedsiębiorca, Wykładowca i Projektant. Tworzył dla międzynarodowych brandów, pracując przy złożonych projektach i kampaniach. Zebrane doświadczenie przełożył na indywidualną ścieżkę kariery, łącząc branding z reklamą, ilustracją i rozwojem artystycznym.
-
Mariusz Wszołek
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS
Komunikolog, teoretyk projektowania. Naukowo zajmuje się teorią i praktyką projektowania komunikacji, ze szczególnym uwzględnieniem inkluzyjnych, partycypacyjnych i zrównoważonych doktryn projektowych. Redaktor serii wydawniczej Manual i Communication Design oraz autor książek i artykułów z zakresu reklamy, pracy projektowej i zrównoważonego projektowania. Ponadto aktywny projektant i konsultant w zakresie strategii i polityki komunikacyjnej firm i instytucji; zawodowo współpracował m.in. z: NEONET, PDG, MNiSW, Uniwersytetem Wrocławskim, Wrocławską Strefą Kultury, Media Markt, Galeria Wnętrz Domar, NOTI, Merc. -
Karolina Rosińska
Prezeska zarządu Fundacji UNIQA W Fundacji UNIQA odpowiada za strategię jej rozwoju, planowanie i realizację projektów. W Grupie UNIQA Polska jest menadżerką ds. marketingu i CSR oraz liderką projektu Masz moc na hejt, w którym realizowane są działania komunikacyjne i edukacyjne związane z problemem hejtu w Internecie.
-
Piotr Lipa
Członek rady Fundacji UNIQA, członek zarządu UNIQA TU SA Jako członek zarządu UNIQA zajmuje się obszarem HR, kulturą organizacyjną, marką i komunikacją, compliance, departamentem prawnym oraz sekretariatem generalnym. Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego oraz Uniwersytetu SWPS w Warszawie. Ma stopień doktora nauk prawnych i uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata.
-
Agnieszka Durst-Wilczyńska
Dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego UNIQA Dyrektor Marketingu Roku oraz TOP10 CMO in Poland. Członkini Polskiej Organizacji Reklamodawców. Od 2021 roku odpowiedzialna za markę UNIQA, która konsekwentnie rośnie i zyskuje na rozważaniu. W tym czasie UNIQA znalazła się w rankingu TOP200 najlepszych polskich marek, odnotowując największy wzrost wartości w kategorii ubezpieczeń.