Konkurs graficzny
dla młodych twórców

Chcemy, by o ważnych sprawach dla swojego pokolenia mówili młodzi.

Dlatego zaprosiliśmy wszystkich młodych artystów do udziału w konkursie graficznym, który miał na celu podniesienie świadomości dzieci i młodzieży na temat hejtu.

Z hejtem na co dzień spotyka się wielu uczniów. Chcieliśmy, by młodzi twórcy pomogli nam z nim walczyć.

Zwycięska praca

Wygrany
Jan Binzer

Wyróżnione prace

Dlaczego warto wziąć udział?

  • To niepowtarzalna szansa, by poprzez Waszą sztukę przemówić do rówieśników! Zwycięski plakat zostanie wybrany do kampanii społecznej i pojawi się w szkołach w każdej szkole, które będzie chciała pokazać swoje zaangażowanie w walkę z hejtem.
  • Dla zwycięzcy oraz wyróżnionych prac przewidywane są również nagrody pieniężne – więcej o nich w zakładce NAGRODY.
  • Konkurs skierowany jest do młodych twórców zajmujących się grafiką i rysunkiem w wieku 18-26 lat.

Uczestnicy

  • Uczestnikiem konkursu może być każda osoba w wieku 18-26 lat mieszkająca na terenie RP.
  • Uczestnicy muszą dysponować umiejętnościami pozwalającymi im na samodzielne stworzenie plakatu w programie graficznym i przygotowaniem go według wytycznych zawartych w Regulaminie konkursu.
  • Uczestnicy mogą, lecz nie muszą być uczniami/studentami uczelni artystycznych.
  • Warunkiem zgłoszenia pracy jest wypełnienie formularza znajdującego się na stronie oraz przesłanie pracy.

Nagrody

  • Za pierwsze miejsce nagroda
    5000 zł brutto
  • 3 wyróżnienia, każde z nagrodą
    3 x 1000 zł brutto

Wszystkie prace biorące udział w Konkursie mogą być również
rekomendowane do wzięcia udziału w wystawie.

Harmonogram

ETAP 1

Stwórz niepowtarzalny plakat zawierający hasło „Szkoda życia na hejt” i zarejestruj swoją pracę na stronie konkursowej.

20.08 – 30.09.2024 do godz. 23:59

Zgłoszenia konkursowe.

ETAP 2
Tutaj działamy my. Jury oceni wszystkie prace i wyłoni najlepsze z nich.

01.10 – 15.10.2024

Weryfikacja i ocena prac.

16.10 – 30.10.2024

Spotkanie Jury konkursu.

ETAP 3
Sprawdź naszą stronę i media społecznościowe – na nich zostaną ogłoszone wyniki.

31.10.2024

Ogłoszenie wyników konkursu.

Jury

  1. Małgorzata Konieczna

    Artystka, autorka popularnego konta „Wycinki w termosie”, które w mediach społecznościowych obserwuje ponad 100 tys. osób. Autorka popularnych w mediach społecznościowych minimalistycznych kolaży słownych z wycinków prasowych publikowanych pod nazwą „Wycinki w termosie”. Wieloletnia współpracowniczka kwartalnika „Przekrój”, współpracuje z magazynem Newsweek Psychologia, Teatrem 6. Piętro i miesięcznikiem Zwierciadło.

  2. Tommy Pieńczak

    Artysta, ilustrator i art director z wieloletnim doświadczeniem. Jego doświadczenie to kilkanaście lat pracy jak Art Director, Illustrator, Przedsiębiorca, Wykładowca i Projektant. Tworzył dla międzynarodowych brandów, pracując przy złożonych projektach i kampaniach. Zebrane doświadczenie przełożył na indywidualną ścieżkę kariery, łącząc branding z reklamą, ilustracją i rozwojem artystycznym.

  3. Mariusz Wszołek

    dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS
    Komunikolog, teoretyk projektowania. Naukowo zajmuje się teorią i praktyką projektowania komunikacji, ze szczególnym uwzględnieniem inkluzyjnych, partycypacyjnych i zrównoważonych doktryn projektowych. Redaktor serii wydawniczej Manual i Communication Design oraz autor książek i artykułów z zakresu reklamy, pracy projektowej i zrównoważonego projektowania. Ponadto aktywny projektant i konsultant w zakresie strategii i polityki komunikacyjnej firm i instytucji; zawodowo współpracował m.in. z: NEONET, PDG, MNiSW, Uniwersytetem Wrocławskim, Wrocławską Strefą Kultury, Media Markt, Galeria Wnętrz Domar, NOTI, Merc.

  4. Karolina Rosińska

    Prezeska zarządu Fundacji UNIQA W Fundacji UNIQA odpowiada za strategię jej rozwoju, planowanie i realizację projektów. W Grupie UNIQA Polska jest menadżerką ds. marketingu i CSR oraz liderką projektu Masz moc na hejt, w którym realizowane są działania komunikacyjne i edukacyjne związane z problemem hejtu w Internecie.

  5. Piotr Lipa

    Członek rady Fundacji UNIQA, członek zarządu UNIQA TU SA Jako członek zarządu UNIQA zajmuje się obszarem HR, kulturą organizacyjną, marką i komunikacją, compliance, departamentem prawnym oraz sekretariatem generalnym. Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego oraz Uniwersytetu SWPS w Warszawie. Ma stopień doktora nauk prawnych i uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata.

  6. Agnieszka Durst-Wilczyńska

    Dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego UNIQA Dyrektor Marketingu Roku oraz TOP10 CMO in Poland. Członkini Polskiej Organizacji Reklamodawców. Od 2021 roku odpowiedzialna za markę UNIQA, która konsekwentnie rośnie i zyskuje na rozważaniu. W tym czasie UNIQA znalazła się w rankingu TOP200 najlepszych polskich marek, odnotowując największy wzrost wartości w kategorii ubezpieczeń.

Regulamin konkursu