Konkurs graficzny
dla młodych twórców
Chcemy, by o ważnych sprawach dla swojego pokolenia mówili młodzi.
Dlatego zaprosiliśmy wszystkich młodych artystów do udziału w konkursie graficznym, który miał na celu podniesienie świadomości dzieci i młodzieży na temat hejtu.
Z hejtem na co dzień spotyka się wielu uczniów. Chcieliśmy, by młodzi twórcy pomogli nam z nim walczyć.
Zwycięska praca

Jan Binzer
Wyróżnione prace

Szymon Wełnicki

Adam Toppmayer

Aleksandra Raburska

Uczestnicy

Nagrody
Wszystkie prace biorące udział w Konkursie mogą być również
rekomendowane do wzięcia udziału w wystawie.
Harmonogram
ETAP 1
Stwórz niepowtarzalny plakat zawierający hasło „Szkoda życia na hejt” i zarejestruj swoją pracę na stronie konkursowej.
Zgłoszenia konkursowe.
ETAP 2
Tutaj działamy my. Jury oceni wszystkie prace i wyłoni najlepsze z nich.
Weryfikacja i ocena prac.
Spotkanie Jury konkursu.
ETAP 3
Sprawdź naszą stronę i media społecznościowe – na nich zostaną ogłoszone wyniki.
Ogłoszenie wyników konkursu.
Jury
-
Małgorzata Konieczna
Artystka, autorka popularnego konta „Wycinki w termosie”, które w mediach społecznościowych obserwuje ponad 100 tys. osób. Autorka popularnych w mediach społecznościowych minimalistycznych kolaży słownych z wycinków prasowych publikowanych pod nazwą „Wycinki w termosie”. Wieloletnia współpracowniczka kwartalnika „Przekrój”, współpracuje z magazynem Newsweek Psychologia, Teatrem 6. Piętro i miesięcznikiem Zwierciadło.
-
Tommy Pieńczak
Artysta, ilustrator i art director z wieloletnim doświadczeniem. Jego doświadczenie to kilkanaście lat pracy jak Art Director, Illustrator, Przedsiębiorca, Wykładowca i Projektant. Tworzył dla międzynarodowych brandów, pracując przy złożonych projektach i kampaniach. Zebrane doświadczenie przełożył na indywidualną ścieżkę kariery, łącząc branding z reklamą, ilustracją i rozwojem artystycznym.
-
Mariusz Wszołek
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS
Komunikolog, teoretyk projektowania. Naukowo zajmuje się teorią i praktyką projektowania komunikacji, ze szczególnym uwzględnieniem inkluzyjnych, partycypacyjnych i zrównoważonych doktryn projektowych. Redaktor serii wydawniczej Manual i Communication Design oraz autor książek i artykułów z zakresu reklamy, pracy projektowej i zrównoważonego projektowania. Ponadto aktywny projektant i konsultant w zakresie strategii i polityki komunikacyjnej firm i instytucji; zawodowo współpracował m.in. z: NEONET, PDG, MNiSW, Uniwersytetem Wrocławskim, Wrocławską Strefą Kultury, Media Markt, Galeria Wnętrz Domar, NOTI, Merc. -
Karolina Rosińska
Prezeska zarządu Fundacji UNIQA W Fundacji UNIQA odpowiada za strategię jej rozwoju, planowanie i realizację projektów. W Grupie UNIQA Polska jest menadżerką ds. marketingu i CSR oraz liderką projektu Masz moc na hejt, w którym realizowane są działania komunikacyjne i edukacyjne związane z problemem hejtu w Internecie.
-
Piotr Lipa
Członek rady Fundacji UNIQA, członek zarządu UNIQA TU SA Jako członek zarządu UNIQA zajmuje się obszarem HR, kulturą organizacyjną, marką i komunikacją, compliance, departamentem prawnym oraz sekretariatem generalnym. Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego oraz Uniwersytetu SWPS w Warszawie. Ma stopień doktora nauk prawnych i uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata.
-
Agnieszka Durst-Wilczyńska
Dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego UNIQA Dyrektor Marketingu Roku oraz TOP10 CMO in Poland. Członkini Polskiej Organizacji Reklamodawców. Od 2021 roku odpowiedzialna za markę UNIQA, która konsekwentnie rośnie i zyskuje na rozważaniu. W tym czasie UNIQA znalazła się w rankingu TOP200 najlepszych polskich marek, odnotowując największy wzrost wartości w kategorii ubezpieczeń.